Jasmijn Brevoord

• Dit maakt school zo bijzonder:

School is een plek waar je ontdekt en leert over jezelf, de ander en de wereld om je heen. Deze plek moet inspiratie vol zijn en je de ruimte geven om dit te ontdekken en uit te zoeken wie jij bent en welke rol jij hierin zal vervullen. Het welzijn van het kind moet voorop staan zodat zij opgroeien met zelfvertrouwen, meer uitdagingen aan durven gaan en veerkrachtiger zijn.

• Ikzelf was als basisschoolleerling ....

Ik was een buitenkind. “op avontuurtje’ met mijn vriendjes en vriendinnetjes opzoek naar beestjes, struinen door de weilanden en bedenken hoe we de sloot over zouden komen zonder nat te worden. Ik zat op zwemmen en ritmische gymnastiek.

Dieren waren mijn grootste passie en dan vooral paarden Op school vond ik de handvaardigheidslessen het allerleukst. Knutselen, kleien, schilderen, werken met verschillende materialen en vooral tekenen deed (en doe) ik graag. In klas 1 had ik een heel fijne, lieve juf, zij begreep mij. Ik heb veel aan haar gehad en ik hoop nu zelf ook zo’n juf te zijn.

Jasmijn Brevoord

Leerkrachtondersteuner