Openbaar Onderwijs Zwolle (OOZ)

IKC de Schatkamer is onderdeel van Openbaar onderwijs Zwolle. OOZ verzorgt openbaar basis en voortgezet onderwijs in Zwolle en regio. Dat doen we op 37 scholen voor ongeveer 12.300 leerlingen in 10 gemeentes. Elke OOZ-school heeft een eigen visie voor haar leerlingen. Wat dat betreft zijn onze scholen net zo divers als de maatschappij waarin we leven. Dat vinden we belangrijk. Want die diversiteit zorgt ervoor dat er écht iets te kiezen valt in onze regio.

Als OOZ zien we de schooltijd van onze leerlingen als een tijd waarin zij zichzelf, anderen en de wereld beter kunnen leren kennen. Goed onderwijs wordt dan ook door méér bepaald dan cijfers alleen. Het onderwijs op OOZ-scholen is daarom een juiste balans tussen kennis en vaardigheden, samen leven en persoonlijk groeien.

Website OOZ

Bekijk meer informatie op de website van OOZ