Carolien Beeloo

1. Dit maakt school zo bijzonder:

Ik vind dit een geweldige school om te werken, omdat kinderen hier de kans krijgen te leren van en met elkaar in een combinatiegroep. We kijken goed naar het welbevinden van kinderen en hoe we kinderen in hun kracht kunnen zetten. Je mag hier zijn wie je bent. Het mooiste dat ik elk jaar weer terugzie, is het geven van workshops en presentaties door kinderen. Daarnaast ook de cultuurworkshops, waarin kinderen de kans krijgen hun talent in te zetten of te ontdekken. Prachtig om te zien wat het kind in zich heeft en hoe het zich durft te presenteren en zijn kennis overbrengt op anderen. Dat maakt mij als juf ook trots!

• Wat is het leukste aan juf zijn:

Het leukste aan juf zijn vind ik dat je kinderen elke dag weer iets nieuws mag leren. Vooral als een kind ergens moeite mee heeft en uiteindelijk trots komt vertellen dat het lukt. Daar doe je het voor als juf. Daarnaast geniet ik van het enthousiasme en nieuwsgierigheid van de kinderen!

• Als leerkracht kun je mij herkennen aan:

Mijn vrolijkheid, positiviteit en dat ik van een grapje houd.

• Ikzelf was als basisschoolleerling ....

een rustig leergierig meisje, dat soms ook wel eens gewaarschuwd werd omdat ik te veel plezier had met mijn vriendinnetje onder de les en zorgde voor de slappe lach. Mijn favoriete vak was gym en knutselen.

Carolien Beeloo